Nieuws-Archief | September 2006

[ ga terug ]

Openbare presentaties radioaanbieders (29.09.06, 10:24:)
Purmerend, 29 september 2006

Heden is het volgende persbericht verzonden:

APR start met opstelling Advies Kabelplan Radio 2007-2008
2 OKTOBER 2006 OPENBARE PRESENTATIES RADIOAANBIEDERS

De Stichting Algemene Programma Raad voor de regio Groot-Amsterdam is gestart met de opstelling van het Advies Kabelplan Radio 2007-2008. Om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen in het radiolandschap ?n van de inhoud van de aangeboden programma?s worden radioaanbieders uitgenodigd een presentatie te geven. Deze presentaties hebben in principe een openbaar karakter.

De presentaties vinden plaats op 2 oktober 2006 in kamer A0.08 ? A0.12 in het Stadhuis van Purmerend, Purmeresteenweg 42. Aanvang is 19.00uur. De volgende aanbieders zijn uitgenodigd voor een presentatie:
AANBIEDER
FunX
Caz!
De Concertzender
SLAM fm
BNR Nieuws Radio
AMOR fm
PAUZE
Wild fm
Radio Shabnam
Kink fm
100% NL NIEUW
Radio Bembem NIEUW
RTL fm IN BESLOTENHEID

AANMELDEN BIJWONEN PRESENTATIES
Belangstellenden worden verzocht zich van tevoren aan te melden. Dat kan schriftelijk, per email of telefonisch. Het adres van de APR is Postbus 265, 1440 AG Purmerend. Tel.nr. 0299-452752 en het emailadres is [email protected] of [email protected]
Belangstellenden krijgen tijdens de presentaties geen gelegenheid om vragen te stellen. Wel is het na afloop van de presentaties mogelijk vragen te stellen aan de leden van het Algemeen Bestuur van de APR
Graag nodigt de APR belangstellenden uit om de presentaties bij te wonen!