Nieuws-Archief | November 2005

[ ga terug ]

HERHAALDE OPROEP VACATURE (15.11.05, 09:36:)
Purmerend, 15 november 2005

De APR heeft besloten de termijn voor het werven van een nieuw bestuurslid met ??n maand te verlengen. Onderstaand volgt de HERHAALDE OPROEP.

WIE WIL ER MEEBESLISSEN OVER DE SAMENSTELLING VAN HET RADIO- EN TELEVISIEPAKKET IN Groot-AMSTERDAM ??

Het kabelnet van UPC bereikt momenteel ruim een half miljoen huishoudens in de regio Groot-Amsterdam. De Stichting Algemene Programma Raad (APR) brengt op grond van artikel 82k van de Mediawet advies uit aan UPC over de samenstelling van het basispakket voor radio en televisie. Ook behartigt de APR de algemene consumentenbelangen. Het stichtingsbestuur van de APR bestaat uit 13 leden. Dit zijn kijkers/luisteraars uit de regio Groot-Amsterdam.

Vind jij het leuk om mee te denken/beslissen over het aanbod op radio en televisie? In verband met het vertrek van ??n van de leden zoekt de APR

EEN NIEUW BESTUURSLID

Wij vragen van jou:
? liefhebber te zijn van radio- en televisieprogramma?s;
? abonnee te zijn van KTA/UPC.
De APR komt soms voor moeilijke juridische klussen te staan. Kennis of ervaring op het gebied van de mediawet is niet noodzakelijk, maar wel bijzonder welkom!

Jouw medewerking zal bestaan uit:
? het deelnemen aan de APR-vergaderingen. In totaal ongeveer tien avonden per jaar (tegen een geringe onkostenvergoeding);
? het volgen van kabelaanbod op radio en televisie;
? het meedenken over/volgen van ontwikkelingen op het gebied van de (nieuwe) media;

Om de representativiteit van de programmaraad te waarborgen worden jongeren en kandidaten van allochtone afkomst extra aangespoord te solliciteren.

Uitgesloten zijn:
? Personen werkzaam voor aanbieders van programma?s of omroepnetwerken;
? Gemeenteraadsleden.

Sollicitatieprocedure:
Een sollicitatiecommissie selecteert de kandidaten en doet vervolgens een voordracht tot benoeming door de gemeenteraad van Amsterdam.

Belangstelling?
Informatiemateriaal is op te vragen bij het Bureau van de Stichting APR, tel:0299-452752
e-mail: [email protected] of via de website van de APR: www.stichtingapr.nl

Sollicitatiebrieven met CV tot uiterlijk 15 decermber 2005 sturen aan:
Stichting APR
1440 AG Purmerend