www.StichtingApr.NL Forum Index www.StichtingApr.NL
Stichting APR Forum
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Eurosport

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.StichtingApr.NL Forum Index -> Stichting APR
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nelle43



Geregistreerd op: 31-1-2005
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Ma Jan 31, 2005 3:44 pm    Onderwerp: Eurosport Reageer met quote

Waarom, oh waarom hebben ze overal elders gewoon Eurosport op de kabel, behalve Amsterdam?!
Als je in Amsterdam woont kom je er wel bekaaid vanaf vergeleken met de rest van Nederland.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
knottie



Geregistreerd op: 19-2-2005
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Za Feb 19, 2005 7:43 am    Onderwerp: heel heel suf dat er in Amsterdam geen Eurosport op de kabel Reageer met quote

is. Is een van de leukste zenders, maar niet in Amsterdam tekrijgen
waarom niet ???
Doe ergewoon een bij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Nelle43



Geregistreerd op: 31-1-2005
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Za Feb 19, 2005 1:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dit maakt mij echt kwaad. Ik betaal hetzelfde als ieder ander en al die anderen wél Eurosport. Zou ik een speciaal abonnement moeten nemen - dus veel duurder - om te kunnen kijken. Ook heb ik niet de keus om naar een andere kabelmaatschappij te kunnen gaan. En om nou te gaan verhuizen.... icon_evil.gif icon_evil.gif icon_evil.gif
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.StichtingApr.NL Forum Index -> Stichting APR Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by 2.0.1 © 2001 phpBB Group