www.StichtingApr.NL Forum Index www.StichtingApr.NL
Stichting APR Forum
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

THE BOX!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.StichtingApr.NL Forum Index -> Stichting APR
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rick



Geregistreerd op: 12-10-2004
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2004 9:27 pm    Onderwerp: THE BOX! Reageer met quote

ik snap niet dat zenders zoals de box op een reserve lijst wordne gezet "the box is een mzuiek zender"waar muziek komt van artiets die oa nog nie tzo bekend zijn en naar de top gaan op mtv en tmf komt alleen maar commerciele muziek enzo ik blijf er bij dat ik liever een "THE BOX" heb dan een duitse zener of een van die ander zenders maar ja das persoonlijk kwou dit gewoon ff kwijt

groetjes rick icon_exclaim.gif
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Omied



Geregistreerd op: 4-8-2003
Berichten: 3
Woonplaats: Amsterdam / Oostzaan

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 11:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heej,
ik zelf ben een grote fan van "The Box",maar k snap het, als die zender op de reserve-lijst komt. Zoals je zelf schrijft, zijn er nog 2 andere muziekzenders: MTV en TMF. Die 2 muziekzenders worden beter bekeken dan The Box. Aangezien de ruimte op het anologe kabelnet beperkt is moet de APR keuzes maken. En ik begrijp goed, dat ze dan 2 muziekzender wel genoeg achten voor de regio.
Gelukkig heb ik The Box nog op de kabel en ik zal ervan genieten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.StichtingApr.NL Forum Index -> Stichting APR Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by 2.0.1 © 2001 phpBB Group