www.StichtingApr.NL Forum Index www.StichtingApr.NL
Stichting APR Forum
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Iedereen 36 zenders waaronder VT4

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.StichtingApr.NL Forum Index -> Stichting APR
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

VT4 als Tv zender in het pakket zou wel heel cool zijn ?
Ja
66%
 66%  [ 4 ]
Nee
33%
 33%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 6

Auteur Bericht
Amsterdam



Geregistreerd op: 21-9-2004
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Di Sep 21, 2004 12:25 am    Onderwerp: Iedereen 36 zenders waaronder VT4 Reageer met quote

Waarom krijgt niet iedereen gewoon 35 zenders,immers betalen we allemaal het zelfde vanaf Oktober dit jaar. De steden die dan nog niet de zenders die Amsterdam* wel heeft krijgen die dan als nog,op wat locale zenders na dan**.
Euronews (liefst weer terg op 28+ 528.00), Arte & Animal Planet kunnen dan nog als zenders 33,34 en 35 bij iedereen (Ook Amsterdam) toegevoegd worden en is er niet zoveel discussie. Ook is het zo dat je het Upc kanaal,nu niet echt mee kan tellen,het is meer een info kanaal,dus eigelijk verdienen we er dan nog een. Dat zou dan bv de terug keer van Cartoonnetwork kunnen zijn of toevoeging van de Belgiese comecelen zender VT4 zou ook wel heel erg cool zijn.

* Bv Raiuno,Tv E,The Box & BBC World
** Alkmaar krijgt bv Tv Alkmaar ipv At 5.

De Freq die julie bv kunnen gebruiken in Amsterdam:

Euronews 28+ 528.00
Arte 54+ 736.00 Vlak achter ZDF
Cartoonnetwork of VT4 55+ 744.00 Vlak voor BBC World
Animal Planet: 57+ 760.00 na BBC World
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Omied



Geregistreerd op: 4-8-2003
Berichten: 3
Woonplaats: Amsterdam / Oostzaan

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2004 11:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben het er helemaal mee eens, dat iedereen 36 zenders moet hebben. Het is technisch mogelijk en er is zeker behoefte aan, nu de ruimte op de kabel de afgelopen jaren steeds krapper is geworden...

VT4 ken ik niet, maar CartoonNetwork wil ik zeker terug. The Box, BBC World en Euronews lijkt me zeker nodig.
Als ik me niet vergis, was het niet meer mogelijk Arte uit te zenden en Animal Planet had zich geloof ik zelf niet aangemeld bij APR voor het anologe kabelnet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.StichtingApr.NL Forum Index -> Stichting APR Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by 2.0.1 © 2001 phpBB Group