www.StichtingApr.NL Forum Index www.StichtingApr.NL
Stichting APR Forum
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Radiopakket: RTL-FM of RTBF ?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.StichtingApr.NL Forum Index -> Stichting APR
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Welke zender wilt u liever in het radiopakket ?
RTL-FM
60%
 60%  [ 6 ]
RTBF
40%
 40%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 10

Auteur Bericht
Erwee



Geregistreerd op: 2-7-2004
Berichten: 1
Woonplaats: Purmerend

BerichtGeplaatst: Vr Jul 02, 2004 4:14 pm    Onderwerp: Radiopakket: RTL-FM of RTBF ? Reageer met quote

De APR heeft in al haar wijsheid besloten om het inmiddels behoorlijk goed beluisterde station RTL-FM (met als een van de weinige zenders af en toe nog oudere Nederlandstalige nummers) te vervangen door de oubollige Waalse staatsomroep RTBF, waar bijna geen hond naar luistert omdat het totaal oninteressant én in het Frans is.

Wat een blunder !!!

Wat mij betreft is het duidelijk: als de APR haar advies niet aanpast aan de wens van de luisteraar (en die zit absoluut niet om RTBF verlegen), dan mag de UPC het wat mij betreft ook zonder APR doen.
Met dit soort onzinnige adviezen graaft de APR haar eigen graf !

R. Walhout
UPC-klant
Purmerend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
wernerleonard



Geregistreerd op: 5-7-2004
Berichten: 1
Woonplaats: amsterdam

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2004 10:43 am    Onderwerp: RTL FM Reageer met quote

Volstrekt mee eens dat RTL FM een vaste plek verdient op de kabel, ook in Amsterdam. Ik kan me overigens ook niet voorstellen waarom er anders geadviseerd zou worden... Mijn advies aan de APR is om nog eens te heroverwegen en anders te adviseren. Graag RTL FM terug op de kabel.
_________________
zie voor meer info
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Remko



Geregistreerd op: 5-7-2004
Berichten: 1
Woonplaats: Oostzaan

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2004 12:55 pm    Onderwerp: RTL FM Reageer met quote

Natuurlijk moet RTLFM een plaats krijgen op de kabel! This een goede zender. Ik vind het al raar dat als de APR moet kiezen tussen een (goede) nederlandse zender en een buitenlandse zender dat ze die keuzen nog serieus gaan overwegen om voor die buitenlandse zender te kiezen.... icon_confused.gif NAJA IK VIND HET ECHT HEEL VREEMD ALLEMAAL icon_confused.gif

RTL FM MOET BLIJVENNNNN enne ik heb al de protest mail gestuurd via de site rtlfm.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Diego27nl



Geregistreerd op: 8-7-2004
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Do Jul 08, 2004 1:37 am    Onderwerp: RTL FM propaganda Reageer met quote

De RTL FM propaganda is leuk geprobeerd. Maar wees nu eens realistisch:
RTL FM voegt niets toe. Het is een station die 100x Marco Borsato en nog eens Marco Borsato combineert met een slechte kopie van wat je al bij Sky Radio, Noordzee FM e.d. hoort met barslecht klinkende presentaties.

Nee, RTL FM wordt terecht in de hoek gezet: een station die Nederlandstalig hoort te draaien met Europese muziek gecombineerd is gewoon niet goed bezig! Wat mij betreft is het terecht dat ie er vanaf gekicked is. Trouwens de redenen zijn ook terecht: oorspronkelijk als Country FM op de kabel is natuurlijk iets heel anders dan het zoveelste surrogaat station.

De RTBF LAPREMIERE is wat dat betreft wel degelijk een aanvulling! Nooit eerder was bij mijn weten een Franstalig Belgische radiozender op de kabel. Zo horen we ook eens een ander geluid uit buurland BELGIE!
Zie voor meer info over de zender

RTL FM moet trouwens niet zo zeuren. ZIJ ZELF zijn ook tot ver in WALLONIE te horen via hun etherzender. RTL FM is in Amsterdam bovendien perfect met FM antenne te ontvangen voor diegenen die deze zender per se willen horen.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
piedan



Geregistreerd op: 24-7-2004
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Za Jul 24, 2004 6:35 pm    Onderwerp: ik ben boos Reageer met quote

icon_evil.gif wat zijn dit voor rot beslissingen heel nederland heeft bijna alles op tv en nu heb ik eindelijk een radiozender gevonden die aan mijn wensen voldoet wordt hij van de kabel afgehaald niet 1x maar zelfs 2x voor de eerste is de frans talige in de plaats gekomen en voor de tweede keer is er de zender tamara in de plaats gekomen. tot elende staat mijn pc de hele dag aan omdat ik RTL FM wil horen. ik ben dus boos om het feit dat hier niet geluisterd wordt naar de consument.

UPC klant
Purmerend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.StichtingApr.NL Forum Index -> Stichting APR Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by 2.0.1 © 2001 phpBB Group