www.StichtingApr.NL Forum Index www.StichtingApr.NL
Stichting APR Forum
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Chineestalige zender Phoenix CNE

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.StichtingApr.NL Forum Index -> Stichting APR
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Robert



Geregistreerd op: 5-5-2004
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Wo Mei 05, 2004 6:59 am    Onderwerp: Chineestalige zender Phoenix CNE Reageer met quote

Ik zou heel graag de Chineestalige zender Phoenix CNE op de kabel in Amsterdam willen hebben. Er is natuurlijk de Chinese gemeenschap. Maar er is ook een groeiend aantal studenten dat Chinees leert, nu China zo in opkomst is (ik ben daar één van). TV is natuurlijk een geweldig oefenmiddel.
Ik weet dat dit buiten bereik is van de APR, maar ik ben erg boos dat UPC het tegenwoordig erg duur maakt om deze zender te ontvangen. Vroeger kon je voor een paar Euro extra dit via een decoder ontvangen. Nu zit het gecombineerd met TVBS in Digitaal Extra, wat betekent dat je voor 1 zender extra uiteindelijk 40 euro moet betalen! Erg handig die digitale techniek. icon_sad.gif
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
stapr
Site Admin


Geregistreerd op: 26-10-2002
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: Do Jun 24, 2004 12:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Robert,

Inderdaad is Phoenix CNE nu alleen beschikbaar in digitale vorm. Om opgenomen te worden in het standaardpakket radio dat via de kabel gedistribueerd wordt, moet een aanbieder beschikbaar zijn voor analoge doorgifte. En ik geloof dat Phoenix CNE er zelf voor gekozen heeft om alleen in digitale vorm zijn programma's te verspreiden. Dus helaas de APR kan in dit geval niets voor jou doen.

E. van Loenen,
secretaris APR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.StichtingApr.NL Forum Index -> Stichting APR Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by 2.0.1 © 2001 phpBB Group