www.StichtingApr.NL Forum Index www.StichtingApr.NL
Stichting APR Forum
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Bevoegdheden APR

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.StichtingApr.NL Forum Index -> Stichting APR
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stapr
Site Admin


Geregistreerd op: 26-10-2002
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: Do Nov 14, 2002 9:59 am    Onderwerp: Bevoegdheden APR Reageer met quote

De APR moet meer bevoegdheden krijgen. Bent u het daarmee eens?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
stapr
Site Admin


Geregistreerd op: 26-10-2002
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: Di Nov 26, 2002 3:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zou misschien voor de consumenten wel goed zijn! icon_smile.gif
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wieteke



Geregistreerd op: 19-12-2002
Berichten: 1
Woonplaats: Gemeente zaanstad

BerichtGeplaatst: Do Dec 19, 2002 1:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,
Ik denk dat de gewone burger weinig tot niets van de Programmaraad af weet. Het enigste wat je af en toe hoort is dat er een tv-zender is bijgekomen of is afgevallen. Vaak hoor je ook de reden niet waarom een zender niet meer in het pakket zit. Ik denk dat de programmaraad zich eens wat meer zou moeten gaan presenteren en laten zien wat ze doen, hoe ze het doen en waarom ze het doen icon_lol.gif
groetjes Wieteke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
VanDerDekken



Geregistreerd op: 29-8-2003
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Vr Aug 29, 2003 8:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

stapr schreef:
Wij zijn daarbij natuurlijk sterk afhankelijk van de diverse media. Soms worden persberichten niet worden geplaatste en ja... dan kunnen we daar niet veel meer aan doen.


Ach wat klinkt dat zielig! Met al die communicatieexperts in de raad wordt het toch hoog tijd dat men eens een huis aan huis actie bedenkt, want ik heb nog nooit een aankondiging van mogelijkheid tot kandidaatstelling of APRverkiezingen in de bus gehad. Lijkt mij niet een slecht idee.

Als persberichten niet geplaatst worden, dan is/was het aan de APR om andere wegen te bewandelen en geen zielig zelfbeklag te produceren.

Dit forum is overigens een uitstekend idee, daarmee mag ik de APR feliciteren! Beetje laat, dat wel, maar goed beter laat, dan nooit. Hier krijg je de kans op een antwoord, want als je een email stuurt dan komt er geen reactie terug. Een grotere mate van interactiviteit is toch zeer wenselijk bij een belangrijk cultureel [in bredere zin] fenomeen als televisie.
_________________
Vriendelijke Groeten,
VanDerDekken
==============
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.StichtingApr.NL Forum Index -> Stichting APR Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by 2.0.1 © 2001 phpBB Group